2010. november 9., kedd

Vicces egysorosak

Senki sem lehet tökéletes... Belölem is hiányzik a hiba
Ez most már örökké jó lesz egy darabig.
Csak a hangom miatt nem lettem énekes.
A valóság azoknak való, akik nem bírják a kábítószert.
Infulenza: jobb adni mint kapni
Sírfelirat: Your connection to the server has ended
Miért nem szerepelt Bruce Willis a Titanicban? Mert mindenkit kimentett volna
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak
Hogy hívják a sovány kutyát ? Anorex
A sikerhez vezetö út - Karbantartás miatt - zárva
"Ajándék csónak ne nézd a lapát"
Nem tegezlek többet. Most örülsz?
Jobb egy pillanatig gyávának lenni, mint halottnak életünk végéig .
Ejakulációról volt egy konferencia, de mire odaértem, mindenki elment…
Költészetnek nevezzük azt, ami nem ér ki a lap széléig a könyvben
Honnan jött ez, hogy mindent becsmérel? - Ócsáról.
Hogyan lehet egyszerűen repülöt hajtogatni? - Repülö, repülö, repülö...
A hóhért grimaszversenyre küldték. Eszméletlen fejeket tud vágni!
Az üzleti találkozómat egy evöeszközboltnál beszéltem meg - Kések
Tiszta víz a ruhám, és ez a te lelkeden szárad!
Utánanéztem a családfámnak és rájöttem hogy én vagyok a gyökér
Hogy szabadulhatsz meg 90 kg undorító zsírtól ? Válj el :)
Olyan kövér, hogy ö a két legjobb barátom.

*****

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése