2012. január 11., szerda

Mondások

-Ha nem sikerül elsőre, akkor az ejtőernyős ugrás nem neked való.
-A pénz beszél. Azt mondja, viszlát.
-A horoszkópom azt mondta, hogy a sors ujja rám fog mutatni. Sajnos ez a középső ujja volt.
-Van, aki olyan sötét, hogy amikor elrepül mellette egy varjú, azt hiszi, hogy vaku villant.
-Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá.
-Van egy túlélőkésem. Túlélte az apámat, a nagyapámat...
-Savanyú a szőlő - mondta az oroszlán és megette a szüretelőket.
-Messziről jött ember sokára ér ide.
-Egy jó nőt meghódítani és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-Halló! Itt a parapszichológiai nyomozóiroda. Tudjuk, hogy ön kicsoda és mit akar, ezért a sípszó után tegye le a kagylót.
-Bombaszakértő vagyok. Ha futni lát, próbáljon velem lépést tartani.
-Ne makacskodj, forogj együtt a földdel.
-A férjem halála óta nem tartok állatokat.
-Tegnap este Lajoséknál voltunk. Egy ideig nyomott volt a hangulat, de aztán jött egy távirat, hogy meghalt az anyósa.
-Aki utoljára nevet, annak lassú a felfogása.
-Ha azok vagyunk, amit megeszünk, akkor én olcsó vagyok, gyors, könnyű és ízetlen.
-Ön dönt, iszik vagy vezet. De egyszerre mind a hármat semmiképp.
-Az anyától való távozás után reinkarnációt nem fogadunk el.
-Nem örülök, hogy sikerült a kezelésem. Tavaly még én voltam Napóleon, most meg csak Tóth Pista.
-Nem értettem mit mondott a doktor, elmehetek, vagy elmebeteg?
-Mi nem haldoklunk. Mi így élünk.
-Kicsi a bors, főleg az őrölt.
-Drága szüleim, küldjetek 10.000 Ft-ot, hogy megnyugodjak, nincsenek anyagi gondjaitok.
-Korán keltem, hol az arany?
-A barátnőmnek és nekem azonos az ízlésünk. Ő engem szeret, én pedig magamat.
-Evés közben jön meg a szomszéd.
-Szép és fiatal nőt kell elvenni, mert az legalább hamar otthagy.
-Apám kínai volt, anyám japán, én meg alig látok.
-Mindenhová elviszem a feleségemet, de mindig hazatalál.
-Csakis azért kezdtem el kocogni, hogy újra lihegést halljak.
-A demokráciát egyforma emberek alkotják. Meg egyformábbak.
-Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerekeimtől kaptam.
-Csak vigyázzunk az egészséges életmódról szóló könyvekkel. Egy sajtóhiba az életünkbe kerülhet.
-Mi annyira elmaradottak vagyunk, hogy nálunk a szivárvány is fekete-fehér.
-Ha ez kávé, akkor hozzon nekem teát, ha tea, akkor kávét kérek.
-Nem aggódom az adósságom miatt. Elég nagy ahhoz, hogy vigyázzon magára.
-Ha nem a megbeszélt helyre mész, mindegy, hogy mennyit késel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése